Logo APPKEE

Zabýváme se vývojem mobilních aplikací pro Android a iOS





Zvýšit zisky i počet přicházejících zákazníků umí mobilní aplikace

Zvýšit zisky i počet přicházejících zákazníků umí mobilní aplikace

30.12.2019

Zvýšit zisky i počet přicházejících zákazníků umí mobilní aplikace

Na trhu je rozhodně obrovská konkurence, to potvrdí každý lídr velké i menší firmy. V současné době je na trhu zastoupeno snad všechno zboží a všechny služby v mnoha provedeních, a tak se každá firma snaží o to, aby byla konkurence schopnou a aby byla před konkurencí aspoň o malý krok. Navíc byť i malý krok povede k většímu množství přicházejících zákazníků a také ke zvyšujícím se ziskům. 

Otázkou je, jak docílit zvyšujících se zisků a jak zvýšit počet přicházejících návštěvníků. Samozřejmě se může investovat do nejrůznějších typů propagace, ale pravdou je, že investovat do reklamy dnes už nestačí. To je totiž ten první krok, který se rozhodne udělat každá firma hned, co vstoupí do světa byznysu. Daleko lepší je investovat do mobilní aplikace, která je oficiálním druhým krokem, který musí podnikatel podstoupit při vstupu do podnikání. 

Mobilní aplikace stojí za zvyšujícími se zisky i za novými zákazníky

Pokud hovoříme o mobilních aplikacích, hovoříme o nejmocnějším marketingovém nástroji dnešní doby. Bylo prokázané, že právě mobilní aplikace stojí za zvyšujícím se množstvím zákazníků a také za zvyšujícími se zisky, které ostatně úzce souvisí s novými zákazníky. 

Nedávné statistiky dokonce mluví ještě jasněji - říkají, že investice do mobilní aplikace vedla ke zvýšení počtu pravidelných zákazníků. Došlo ke zvýšení až o pětadvacet procent, což je opravdu citelné a znatelné číslo. 

Bez mobilní aplikace přichází o svůj podíl na trhu

Jelikož jsou mobilní aplikace takovým hitem, koná se opravdu jeden průzkum vedle druhého. Zmiňme si proto výsledky ještě jednoho průzkumu, a to takového, který říká, že nemít mobilní aplikaci znamená přicházet dobrovolně o svůj podíl na trhu. Proto se neochuzujte a konečně začněte být konkurencí pro konkurenci.

Je však třeba neusnout na vavřínech, což se mnohým bohužel stává. Je třeba neustále se snažit o zapojení všech zákazníků. Čím více budete na očích, čím větší užitkovou hodnotu nabídnete svým zákazníkům, tím více budou používat vaše služby a ne služby konkurence.

Zpět na stránku blog